Translate

niedziela, 24 listopada 2013

Wyjątkowe ślubne obrączki / Most unique wedding rings

Zastanawiałam się dzisiaj, co właściwie jest symbolem, który od razu przywodzi nam na myśl małżeństwo... 
Idąc więc za ciosem przygotowałam dla Was post na temat obrączek. Nie ukrywam ,że rozwiązania, które znalazłam zaskoczyły mnie ogromnie :-) I to zdecydowanie na korzyść. 
Jak poniższe przykłady pokazują- ludzka pomysłowość nie ma swoich granic. 
Jestem pewna, że kiedy przyjdzie czas wykorzystam któryś z  tych nietuzinkowych pomysłów, chociaż wybór może być bardzo trudny!

"Yes I Do!" Sound-Wave Engraved Wedding Ring - czyli pierścionek z wygrawerowaną falą dźwiękową, która została zapisana podczas wypowiadania magicznego "Tak, wyjdę za Ciebie".

 
Japoński artysta i grawer Sakurako Shimizu (klik do jego strony tutaj ) tworzy niepowtarzalne grawerowane pierścienie
" Przysięgi ślubne" zostają laserowo wycięte w złocie lub srebrze, z którego wykonana jest obrączka.
Można również wykorzystać chichot ukochanej osoby jako bransoletkę lub naszyjnik - a nawet dźwięk jej ziewania!

Kocham Cię 5% bardziej!
Wyjaśnienie jest bardzo proste i pozwala uniknąć odwiecznego problemu- kto kogo kocha bardziej ;-)

"5% więcej" to zdanie wygrawerowane jest na pierścieniach tej pary . Kiedy jedno z was mówi "Kocham Cię " można bez wahania odpowiedzieć " Kocham Cię 5% więcej ".
Obrączki z wygrawerowanymi liniami papilarnymi
Ten pomysł póki co jest moim faworytem, decydując się na niego mamy gwarancję, że nasze obrączki będą unikatowe .



Miłosna wiadomość wyciśnięta na Twoim palcu
Wariant dla osób, które chcą aby ściągnięcie obrączki nie oznaczało jej zniknięcia . 
Co ciekawsze, na skórę można nanieść nie tylko pojedynczy znaczek , ale  również dłuższy komunikat (klik ).
Obrączka z 'przypominajką'
24 godziny przed rocznicą tego szczególnego dnia punkt na wewnętrznej powierzchni Twojego pierścienia będzie ogrzać do 120 stopni Fahrenheita (czyli ok 50 stopni Celsjusza) przez około 10 sekund i będzie się ogrzewać co godzinę przez cały dzień! To cudo technologii można zamówić tutaj.

Obrączki, które razem znaczą więcej :-)


Natrafiłam jeszcze na wiele zdjęć z interesującymi grawerunkami, od tych z imieniem naszego ukochanego po te z całymi przysięgami małżeńskimi , a nawet z ostrzeżeniami typu "Nie ściągać" lub "Załóż mnie z powrotem". A Wam który pomysł najbardziej przypadł do gustu? Może macie jakieś ciekawe propozycje, o których ja tutaj nie wspomniałam? A jeśli macie już ten wyjątkowy dzień za sobą- postawiliście na klasykę, czy pozwoliliście sobie na odrobinę szaleństwa?


Na koniec jak zwykle coś dla odważnych, ja i mój mężczyzna jesteśmy fanami tatuaży, ale sama nie wiem ,czy zdobyłabym się na taką ozdobę :-) 




5 komentarzy:

  1. No tak a mój luby zaserwował nam kiedyś zwykłe obrączki jak tu takie cuda są na świecie.Jedyne jego wytłumaczenie to takie ,że sakramentalne tak było dawno temu.A tak poważnie to mi najbardziej z tych propozycji podoba się ta z liniami papilarnymi.Pozdrawiam Dominiko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie w szoku jestem;)))Myslałam,że widziałam już wszystko,ale to co pokazałaś to jest wręcz nie do wiary;))Pomysł z przypominaczem jest genialny;)
    Pokaż je Rafałowi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No faworyt to zdecydowanie linie papilarne. Jestem w szoku. Ślicznie ten grawer wygląda, jest jakąś ozdobą i tak jak mówisz, wyjątkowe i na pewno niepowtarzalne. Mój ma brata, który ma zakład i graweruje, więc kto wie?! :)
    A tą z przypomnieniem to bym razem z grawerem papilarnym połączyła dla mego lubego. Ja wszystkie daty mam w głowie, ale u Niego z tym ciężko. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na naszych obrączkach jest wygrawerowane "Warto było czekać..." :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja polecam polskiego artystę Andrzeja Bielaka
    www.inneobraczki.pl
    tworzy piękne i oryginalne pomysły
    Niektóre są cudowne, jak choćby żebro Adama - damska wycięta z męskiej :)

    OdpowiedzUsuń